Prawa Gościa i prawa „Gościńca nad Wkrą”
Prawa gościa
- Gość ma prawa do zmian w rezerwacji wynikające z regulaminu pośrednika, u którego wykupił usługę.
- Gość ma prawo do wyrażenia opinii o swoim pobycie w „Gościńcu nad Wkrą” w Internecie. Powinny być prawdziwe i rzetelne.
- Gość ma prawo reklamować usługi hotelowe, nie może reklamować warunków zewnętrznych niezależnych od hotelu (np. pogody).
- Gość ma prawo do reklamacji, jeśli rzeczywistość w „Gościńcu nad Wkrą” nie odpowiada temu, co zawarte było w ofercie.
- Gość ma praw do zmiany pokoju, jeśli poda ku temu istotne przyczyny (zapach, uszkodzenia etc.).
- Gość ma prawo do spożywania śniadań w godzinach serwowania ich przez hotel.
- Gość ma prawo do realizowania świadczeń zawartych w wykupionej ofercie.
- Gość ma prawo do zgłaszania personelowi „Gościńca nad Wkrą” niewłaściwych zachowań innych Gości.
- Dzieci mają prawo do korzystania z przeznaczonych dla siebie usług pod opieką rodzica, chyba że regulamin „Gościńca nad Wkrą” stanowi inaczej i „Gościniec nad Wkrą” zapewnia dla nich opiekuna.
Prawa „Gościńca nad Wkrą”
- „Gościniec nad Wkrą” nie musi dokonywać zmian w rezerwacji na życzenie Gościa, jeśli nie była ona dokonana bezpośrednio w nim.
- „Gościniec nad Wkrą” ma prawo do pozwania sądowego Gościa, który w Internecie go zniesławił.
- „Gościniec nad Wkrą” nie odpowiada za warunki atmosferyczne i nie są one podstawą reklamacji.
- „Gościniec nad Wkrą” nie musi przyjąć reklamacji Gościa na to, co zawarte było w zaakceptowanej przez niego ofercie.
- „Gościniec nad Wkrą” nie musi zmieniać pokoju Gościa bez podania przez niego uzasadnionej przyczyny.
- „Gościniec nad Wkrą” ma prawo do serwowania śniadań w godzinach ustalonych w ofercie zaakceptowanej przez Gościa.
- „Gościniec nad Wkrą” może zaoferować Gościowi wykupienie usług poza pakietami. Nie ma obowiązku realizowania dodatkowych świadczeń lub usług niezawartych w pakiecie wykupionym przez Gościa.
- „Gościniec nad Wkrą” ma prawo do wypowiedzenia świadczenia usług Gościom, którzy zachowują się nagannie. Ma także prawo nie przyjąć reklamacji Gościa na zachowanie pozostałych przebywających w hotelu, jeśli nie uzna go za zasadne.
- „Gościniec nad Wkrą”, o ile regulamin nie stanowi inaczej, nie ma obowiązku opieki nad dziećmi i nieletnimi, a za szkody przez nich poczynione finansowo odpowiadają rodzice.